620 vélemény 62 oldalon
oldalak: 1 2 3 4 5 ... 57 58 59 60 61 62
Mit szeretsz a Telekomban?
4G bárhol
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Készülékek ára
Mit szeretsz a Telekomban?
Korrekt gyors ügyintézés,külön elbánás a platina szintű ügyfeleknek,jó lefedettség, a sport és a társadalmi segítség nyújtás mellett i elkötelezettség.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Mit szeretsz a Telekomban?
Korrekt partner.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Lefedettség és gyorsaság.
Mit szeretsz a Telekomban?
Semmit!! Hitvány egy cég!!
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Rettentő drága és még az ellenségemnek sem ajánlanám!! Vegyetek már példát,legalább külföldről!! Hadd halljam,mit szólsz a "LEBARA" tarifákhoz??? Itthon miért nem lehetséges?? az az árkategória???
Mit szeretsz a Telekomban?
A legnagyobb Magyarországon.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Túl nagy behemót, lassan és rosszul reagál a piacra. Borzasztó drága EU-s összehasonlításban...
Mit szeretsz a Telekomban?
A szolgáltatás jó!! Net szolgáltatás jó!!
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az ügyintézök lecserélése, illetve a képzésük.Az ügyintézés minden értékesítő helyen hagy még fejlödést, az alkalmazottaknál!! Ha vásárolsz te vagy az ISTEN, ha valami problémád van amiért egy kicsit kellene dolgozni, leráznak!!
Mit szeretsz a Telekomban?
Semmit.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Garanciális szerviz Szinte mindenre azt a választ kapod, hogy rongálás te vagy a hibás garanciában nem javítják, de jópénzért elvállalják a javítást. Szervizből vissza érkezet telefonomat egy darab, azaz egy darab fogpiszkálóval megjavítottam azóta is használom !!!
Mit szeretsz a Telekomban?
Semmit!
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Alig várom hogy lejárjon a hűségidő. Utána váltok. Nagyon drága!
Mit szeretsz a Telekomban?
Korrekt, megbízható, tradicionális cég.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Mit szeretsz a Telekomban?
Tulajdonképpen a Telekom által üzemeltetett BLUEMOBIL rendszert csípem, ami a LIDL "saját telekommunikációs márkája". Előnyök: 1. ügyfélszolgálaton terresztriális emberi lénnyel lehet kommunikálni, ostoba géphangok és robot-ügyintézési központok helyett, ezzel érdemben lehet gyorsan, rugalmasan ügyet intézni, félreértések nélkül; 2. nincs kifejezetten BLUEMOBIL ügyfélszolgálat, ezért minden ügyet telefonhívással szóban, vagy elektronikusan írásban lehet intézni, hangsúlyozom, még céges dokumentumokat is elfogadnak elektronikus úton benyújtva - ez egyáltalán nem jellemző más mobil rendszert üzemeltető szolgáltatókra, amelyekkel súlyos bürokratikus harcokat kell vívni egy-egy pitiáner ügy elintézéséhez (halálom, amikor egy szaros papír miatt "be kell fáradni személyesen" az ügyfélszolgálatra, ahol a kismillió suttyót kivárását követően az ügyintéző simán elzavar olyan piszlicsáré dolog miatt, amit mondjuk az ügyfélszolgálat egyéb munkatársa elfelejtett előzetesen közölni ...)
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A BLUEMOBIL úgy jó, ahogy van. Egyelőre nem változtatnék rajta, meg kell mondjam, hogy messze a legjobb telekommunikációs szolgáltató az összes között, ezt pedig az általam szerzett kismillió tapasztalatra lapozom, amit a többi "mobil szolgáltatóval" kapcoslatban szereztem az elmúlt évek során.