72 vélemény 8 oldalon
Mit szeretsz a Telekomban?
gyorsabb az internet
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az ügyintéző hülyének akart nézni,/ ez Nagykanizsán volt/ mivel mi új előfizetők szerettünk volna lenni , elénk tett három ajánlatot, ami jóval több, mint az interneten lévő telecom tarifák, l. Családi Tv csomag 12700 Ft/ ez egy röhej/, hozzá még internet stb. Ki az ahülye, aki egy sima Tv előfizetésért 12700 Ft-ot fizet? Ott is hagytuk hamar, az interneten rendeltük meg fele áron Tv és Net együtt. Felháboritónak tartom, hogy aki nem néz alaposan utána, azt nagyon átvágják, ha elhiszi, amit a hölgyike mond neki.
Mit szeretsz a Telekomban?
semitt
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az internet
Mit szeretsz a Telekomban?
-
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Mit szeretsz a Telekomban?
Nem sok mindent, a hibaelhárítás gyorsaságán kívül...
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Kelet-Magyarországon (ahol még a gigabites csomagok is elérhetők) az ígért helyett jóval kevesebbel mindössze 30MB/s-al jön a letöltés a 150MB/s-es csomagban... Ráaldásul nagyon drága. Ügyintézés egy nagy 0, az ügyfélszolgálatosok nagyon lekezelőek és nem tudják mit csinálnak és a legjobb, hogy ahány ügyintéző annyi féle válasz.
Mit szeretsz a Telekomban?
űgyintézés gyorsaságát
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
rengeteg helyen a lefedetség hiánya .valós adatok közlése.az ugyintéző ne vágjon át hogy egy másik dijcsomagal jobban járok mert a jelenlegi megszünik olyan szolgáltatásért is fizetni kel amit soha nem használtam de a dijcsomagban benevan.
Mit szeretsz a Telekomban?
néha ingyenes netet
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
automatikusan bekapcsolja a NapiNet szolgáltatást amit nem aktiváltam, kértem.
Mit szeretsz a Telekomban?
Alapvetően a szolgáltatások megbízhatók.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A weboldal teljes mértékben megbízhatatlan, így komolytalan az egész. Ezen változtatnék. És a Telekom is változtat azt észrevettem de mindig rosszul. Bármi is változik az mindig egy megbízhatatlan rednszert eredményez. Ennek mi értelme???
Mit szeretsz a Telekomban?
Semit
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A ügyfelek és a szolgáltató kőzőti kapcsolaton
Mit szeretsz a Telekomban?
Még nem tudom.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nemrég rendeltem egy magenta csomagot és mondták hogy majd felhívnak a bekötéssel kapcsolatos egyeztetés céljából. Egyszer felhívtak, de épp akkor nem tudtam felvenni. Ezután már hiába próbáltam őket visszahívni több számon is, vagy az az üzenet fogad hogy ezen a számon nem lehet őket hívni, vagy egy robot veszi fel, aki csak azt kérdezi, hogy tud-e valamiben segíteni, igennel vagy nemmel válaszoljon és kész. Azóta is várom hogy hívjanak. Ha a bekötést, ami az ő számlájára hozza a pénzt, ilyen nehéz elintézni, akkor egy hibabejelentést milyen nehéz lesz elintézni?
Mit szeretsz a Telekomban?
Eddig, a tv szolgáltatást tudták hozni, hellyel-közzel, jó minőségben. Remélem, ez, nem változik.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A mobiltelefon hálózat szolgáltatásuk egy nagy nulla. Egyre többen panaszkodnak hogy nem lehet engem elérni, és ezt mind úgy hogy, kezemben a telefon. Már úgy fél éve ez megy, a feleségemnek szintén. Hol van térerő, hol nincs. Inkább nincs. 1995-óta előfizetők vagyunk, a cégeimmel is, havi 120.ezer. Ezért? Minősíthetetlen szolgáltatás!!!! Több a kedvezménye egy új előfizetőnek mint aki több mint 20 éve náluk van. Ez aztan az üzletpolitika. Gratulálok! Így kell megbízható, jól fizető, ügyfeleket veszíteni. Ennyi volt, kénytelenek vagyunk megválni ettől a lezülött, telhetetlen, nem szolgáltatótól.