Telekom vélemények
Értékelés: 2.05 - 974 vélemény

Írj véleményt a Telekomról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Telekomról és mondd el te is a véleményedet.

Szöveges értékelések

Értékelés%577 darabdb
10.05%58 darabdb
5.37%31 darabdb
8.67%50 darabdb
12.48%72 darabdb
63.43%366 darabdb

Hálózat és ügyintézés

Hálózat Értékelés: 2.67 - 943 vélemény
Ügyintézés Értékelés: 2.38 - 968 vélemény


Értékelések Vélemények Vélemények Többi szolgáltató

2 csillagos értékelések a Telekomról összes vélemény

72 vélemény 8 oldalon

oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8

Karola
T 2019.09.26. 13:16

Mit szeretsz a Telekomban?
gyorsabb az internet

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az ügyintéző hülyének akart nézni,/ ez Nagykanizsán volt/ mivel mi új előfizetők szerettünk volna lenni , elénk tett három ajánlatot, ami jóval több, mint az interneten lévő telecom tarifák, l. Családi Tv csomag 12700 Ft/ ez egy röhej/, hozzá még internet stb. Ki az ahülye, aki egy sima Tv előfizetésért 12700 Ft-ot fizet? Ott is hagytuk hamar, az interneten rendeltük meg fele áron Tv és Net együtt. Felháboritónak tartom, hogy aki nem néz alaposan utána, azt nagyon átvágják, ha elhiszi, amit a hölgyike mond neki.

Hálózat
Ügyintézés

Bálint
2019.08.06. 12:20

Mit szeretsz a Telekomban?
semitt

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az internet

Hálózat
Ügyintézés

Lili xyz
T 2019.07.22. 23:15

Mit szeretsz a Telekomban?
-

Mi nem tetszik? Min változtatnál?

Hálózat
Ügyintézés

wasdf
T 2019.02.15. 20:23

Mit szeretsz a Telekomban?
Nem sok mindent, a hibaelhárítás gyorsaságán kívül...

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Kelet-Magyarországon (ahol még a gigabites csomagok is elérhetők) az ígért helyett jóval kevesebbel mindössze 30MB/s-al jön a letöltés a 150MB/s-es csomagban... Ráaldásul nagyon drága. Ügyintézés egy nagy 0, az ügyfélszolgálatosok nagyon lekezelőek és nem tudják mit csinálnak és a legjobb, hogy ahány ügyintéző annyi féle válasz.

Hálózat
Ügyintézés

czibulya lászló
T 2019.01.19. 14:11

Mit szeretsz a Telekomban?
űgyintézés gyorsaságát

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
rengeteg helyen a lefedetség hiánya .valós adatok közlése.az ugyintéző ne vágjon át hogy egy másik dijcsomagal jobban járok mert a jelenlegi megszünik olyan szolgáltatásért is fizetni kel amit soha nem használtam de a dijcsomagban benevan.

Hálózat
Ügyintézés

Orbán Olivér
T 2019.01.05. 20:20

Mit szeretsz a Telekomban?
néha ingyenes netet

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
automatikusan bekapcsolja a NapiNet szolgáltatást amit nem aktiváltam, kértem.

Hálózat
Ügyintézés

Slider
T 2018.11.22. 17:38

Mit szeretsz a Telekomban?
Alapvetően a szolgáltatások megbízhatók.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A weboldal teljes mértékben megbízhatatlan, így komolytalan az egész. Ezen változtatnék. És a Telekom is változtat azt észrevettem de mindig rosszul. Bármi is változik az mindig egy megbízhatatlan rednszert eredményez. Ennek mi értelme???

Hálózat
Ügyintézés

ferenc.szabados51@gmail.com
T 2018.11.07. 08:53

Mit szeretsz a Telekomban?
Semit

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A ügyfelek és a szolgáltató kőzőti kapcsolaton

Hálózat
Ügyintézés

Kovács András
2018.08.27. 14:22

Mit szeretsz a Telekomban?
Még nem tudom.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nemrég rendeltem egy magenta csomagot és mondták hogy majd felhívnak a bekötéssel kapcsolatos egyeztetés céljából. Egyszer felhívtak, de épp akkor nem tudtam felvenni. Ezután már hiába próbáltam őket visszahívni több számon is, vagy az az üzenet fogad hogy ezen a számon nem lehet őket hívni, vagy egy robot veszi fel, aki csak azt kérdezi, hogy tud-e valamiben segíteni, igennel vagy nemmel válaszoljon és kész. Azóta is várom hogy hívjanak. Ha a bekötést, ami az ő számlájára hozza a pénzt, ilyen nehéz elintézni, akkor egy hibabejelentést milyen nehéz lesz elintézni?

Hálózat
Ügyintézés

Egy több mint 20 éve ügyfél
T 2018.06.14. 12:11

Mit szeretsz a Telekomban?
Eddig, a tv szolgáltatást tudták hozni, hellyel-közzel, jó minőségben. Remélem, ez, nem változik.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A mobiltelefon hálózat szolgáltatásuk egy nagy nulla. Egyre többen panaszkodnak hogy nem lehet engem elérni, és ezt mind úgy hogy, kezemben a telefon. Már úgy fél éve ez megy, a feleségemnek szintén. Hol van térerő, hol nincs. Inkább nincs. 1995-óta előfizetők vagyunk, a cégeimmel is, havi 120.ezer. Ezért? Minősíthetetlen szolgáltatás!!!! Több a kedvezménye egy új előfizetőnek mint aki több mint 20 éve náluk van. Ez aztan az üzletpolitika. Gratulálok! Így kell megbízható, jól fizető, ügyfeleket veszíteni. Ennyi volt, kénytelenek vagyunk megválni ettől a lezülött, telhetetlen, nem szolgáltatótól.

Hálózat
Ügyintézés