628 vélemény 63 oldalon
oldalak: 1 2 3 4 5 ... 58 59 60 61 62 63
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Átlátható a web oldala.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nagyon különböző összegű számlákat küld ugyan olyan forgalommal.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Jó lefedettség, Segítőkészek(legalábbis az üzletekben)
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A hívás díjak drágák(bár ezt szerintem mindegyik szolgáltatóra lehetne mondani). Olcsóbb tarifa csomagok, lehetősége.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Csak
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Gyors, korrekt ügyintézés, egyéni árajánlat adása ilyen irányú kérés esetén
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Lehetne korlátlan mobilinternet csomag. RED-es csomagok lehetnének olcsóbbak
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Semmi sem tetszik. Nem korrektek, rugalmatlanok. Ügyfélszolgálatuk felkészületlen.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Egy szolgáltató. Mit kellene szeretnem benne?
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Rugalmatlanok,inkorrektek a viszonteladóik,kevés választható normális tarifacsomag van, ami meg van abban biztos,hogy olyan szolgáltatást is meg kell vegyek amire egyáltalán nincs szükségem. Csatolt szolgáltatást próbáltam lemondani mert baromi drága volt, de nem tartozott a tarifacsomaghoz. Ezért kötbért követelnek. Csak éppen az ügyintéző felejtett el tájékoztatni ezekről a dolgokról.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A hangalapú szolgáltatásuk minősége gyakran nem kielégítő. A mobil internet szolgáltatásuk viszont még ennél is rosszabb, olyan forgalmat is regisztrálnak, amit nem vettem igénybe. Reklamációt nem fogadnak el, fél órát kell várni az ügyintéző kapcsolására!
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Jó lefedettség, Erős 4G
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Legyen olcsóbb.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Viszonylag olcsó.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Lehetne rugalmasabb,árakban
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Erre MOST nem válaszolnék...
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
- Nem tetszik, hogy idén kétízben is "leszívtak" egy jelentős összeget a telefonomról. Amikor bementem érdeklődni az ügyfélszolgálathoz, hogy ez miként lehetséges, megállapították, hogy egy 16400-as (bár már nem emlékszem pontosan a számra) követte el. Ám semmit nem tettek, és nem is szándékoznak tenni az elkövető ellen. (Azon felül, hogy letiltották ezt a számot a telefonomról.) - Az sem tetszik, hogy bár kb. 10 év óta van Vodafonos mobilom, valószínűleg a tavalyi évben minden külön értesítés nélkül valamikor megemelték a beszélgetés percdíját. (39 Ft-ról kb. 49 Ft-ra.) [Annyit azért itt hozzá kell tennem, hogy a fent említett reklamációm során "átírtak" egy időközben kreált másik, kedvezőbb "csomag"-ra.]