Telekom vélemények
Értékelés: 2.05 - 974 vélemény

Írj véleményt a Telekomról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Telekomról és mondd el te is a véleményedet.

Szöveges értékelések

Értékelés%577 darabdb
10.05%58 darabdb
5.37%31 darabdb
8.67%50 darabdb
12.48%72 darabdb
63.43%366 darabdb

Hálózat és ügyintézés

Hálózat Értékelés: 2.67 - 943 vélemény
Ügyintézés Értékelés: 2.38 - 968 vélemény


Értékelések Vélemények Vélemények Többi szolgáltató

3 csillagos értékelések a Telekomról összes vélemény

50 vélemény 5 oldalon

oldalak: 1 2 3 4 5

Szalai
T 2017.03.31. 07:47

Mit szeretsz a Telekomban?
Az ügyintézés jónak mondható.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Telekom internetes hálózata Siófok foki hegy részén nulla, internet sebessége kritikán aluli, többszöri panasz ellenére sem változtat. Átlag 2 Mbit/s a letöltés volt olyan is, hogy 0,07 Mbit/s volta, több alkalommal sem éri el a garantált 1 Mbit/s sebességet.

Hálózat
Ügyintézés

Marcsa55
T 2017.03.30. 15:32

Mit szeretsz a Telekomban?
Évekig jó volt de most olyan úgy is itt van régóta érzésem van

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
segítökézsegen

Hálózat
Ügyintézés

Macska
T 2017.03.30. 14:40

Mit szeretsz a Telekomban?
Lefedettség

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Lassú az internet az üzletekbe meg csak akkor menj ügyet intézni ha csomagolsz két napi hideg élelmet borzasztó nem beszélve a tudatlan ès buta alkalmazottak

Hálózat
Ügyintézés

Karesz
T 2017.03.30. 14:05

Mit szeretsz a Telekomban?
Viszonylag fedett hálózat.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Ügyintézés lassú, drága.

Hálózat
Ügyintézés

Karesz
T 2017.03.30. 13:29

Mit szeretsz a Telekomban?
Szinte mindent lehet online intézni

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Flotta tagságnál pl. 5 taggal van a szolgáltatónál a szerződő. Egy személy nem fizeti be időben a számlát (a többi bevan fizetve), mind az 5 szolgáltatást kikapcsolják (ráadásul nem korlátozzák, hanem se nem hívható, se nem fogadható állapotba helyezik), és mind az öt személynek kiszámlázzák a visszakapcsolás díját. Ez szerintem tisztességtelen kereskedelmi eljárás, és azt gondolom, hogy még jogszabályt is sért.

Hálózat
Ügyintézés

J. Pál
T 2017.03.30. 13:12

Mit szeretsz a Telekomban?
Jó a lefedettsége

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
95%-ban Telekomos számokat hívok. A Mobil L csomag nekem tökéletesen megfelelne, de semmi szükségem a mobilinternetre, mert "buta" telefonom van, ami minden igényemet kielégíti (a telefont telefonálásra használom). Külön van mobilinternetem táblagépre, amit internetezésre használok.

Hálózat
Ügyintézés

Tóth Judit
T 2017.03.30. 12:46

Mit szeretsz a Telekomban?
nem nagyon szeretem

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az előfizetéshez járó internet szolgáltatás a fordulónap előtt kb 10 nappal lejár. (Régebben ez nem történt meg, kb egy éve vn így, pedig ne használom többet). Valószínű ezért, ha lejár a 2 éves szerződésem, átmegyek a UPC-hez ahol korlátlan internet van.

Hálózat
Ügyintézés

Lajos
T 2017.03.30. 12:06

Mit szeretsz a Telekomban?
Helyi irodájukban megfelelő a kiszolgálás, a központban már kevésbé.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
1996 óta vagyok előfizető. Sajnos a lakóhelyemen nincs térerő (Ózd-Susa), s azt a választ kaptuk reklamáló levelünkre, hogy túl sokba kerülne egy átjátszó állomás megépítése. Több létesítményt felajánlottunk, de azok sem feleltek meg. A területünkön van egy szeretetotthon, ahonnan és ahová nem lehet telefonálni a térerő hiánya miatt. 2006 után jelentősen megnőtt a túrista forgalom, de ők is elérhetetlenek.

Hálózat
Ügyintézés

Lamkell Mili
T 2017.03.30. 10:23

Mit szeretsz a Telekomban?
semmit, már a TV előfizetést is elvittem, gondolkodok a többi szolgáltatáson is, hogy máshova megyek

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Drága, lehetetlen normálisan és gyorsan elintézni valamit. Az internet is gagyi.

Hálózat
Ügyintézés

Tibor
T 2017.03.30. 07:40

Mit szeretsz a Telekomban?
Jó lefedettség

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
(Egyes) flottás csomagoknak kínál pocsék mobilinternet ajánlatok, de azok legalább drágák; Telenor követése a mobilinternet adatlimit elfogyása utáni mobilinternet teljes lekapcsolásával, ezzel tovább erősítik képet, hogy valójában és kizárólag a bevételi számok a fontosak, nem az előfizetők szolgálata; T-pontokban szörnyen lassú kiszolgálás; azokon a területeken, ahol monopol helyzetben vannak otthoni csomagjaikkal, indokolatlan árakon dolgoznak;

Hálózat
Ügyintézés