31 vélemény 4 oldalon
Mit szeretsz a Telekomban?
A mobil és Sat Tv szolgáltatások szerintem jók, bár a vevő egység /Huawei/ szerintem egy hulladék. Jó a mobil lefedettség. Az ügyfél szolgálaton dolgozók udvariasak, segítőkészek.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az új, előfizetéses mobil tarifa nem ügyfélbarát, mivel csak internettel elérhetők. A pl. a 83 éves családtagnak nincs rá szüksége, akkor minek kellene neki erre előfizetni? Az internet szolgáltatás színvonala felénk katasztrofális, /Balaton/ elavult a kábelezés, vezetékes internet fejlesztés nincs. Még annak idején a Balatel fektette le a kábeleket akkor még azt hiszem Matáv volt a szolgálattó. Ami szerintem katasztrofális az a műszaki hiba elhárítás. Hiba esetén nálam volt olyan, hogy több mint két hónap alatt hárítottak el hibát. A hiba elhárításra 72 órán belül történő időpont adása, hát ez szerintem a mai világban katasztrófa.Most vagy szerelő hiány van, vagy szakértő hiány. A műhold beltéri egység / Huawei /szerintem nem méltó a szolgáltatás színvonalához, felvevő része "elfelejti" a beállított felvétel programozást, ami szomorú, hogy ezt a szolgáltató nem ismeri el. Ja és az egyoldalú mobil előfizetések felmondása, amire két év hűségídőt irattak alá, hát..nem korrekt.
Mit szeretsz a Telekomban?
Pontos, mindig elérhetőek
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Talán kicsit drágább mint kellene
Mit szeretsz a Telekomban?
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nagyobb adatforgalom keret utáni sávszélességet minimum 128kb/s mert a 32kb/s egy kibaszott Google keresésre sem elég néha.
Mit szeretsz a Telekomban?
Korrekt partner.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Lefedettség és gyorsaság.
Mit szeretsz a Telekomban?
A szolgáltatás jó!! Net szolgáltatás jó!!
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az ügyintézök lecserélése, illetve a képzésük.Az ügyintézés minden értékesítő helyen hagy még fejlödést, az alkalmazottaknál!! Ha vásárolsz te vagy az ISTEN, ha valami problémád van amiért egy kicsit kellene dolgozni, leráznak!!
Mit szeretsz a Telekomban?
Tulajdonképpen a Telekom által üzemeltetett BLUEMOBIL rendszert csípem, ami a LIDL "saját telekommunikációs márkája". Előnyök: 1. ügyfélszolgálaton terresztriális emberi lénnyel lehet kommunikálni, ostoba géphangok és robot-ügyintézési központok helyett, ezzel érdemben lehet gyorsan, rugalmasan ügyet intézni, félreértések nélkül; 2. nincs kifejezetten BLUEMOBIL ügyfélszolgálat, ezért minden ügyet telefonhívással szóban, vagy elektronikusan írásban lehet intézni, hangsúlyozom, még céges dokumentumokat is elfogadnak elektronikus úton benyújtva - ez egyáltalán nem jellemző más mobil rendszert üzemeltető szolgáltatókra, amelyekkel súlyos bürokratikus harcokat kell vívni egy-egy pitiáner ügy elintézéséhez (halálom, amikor egy szaros papír miatt "be kell fáradni személyesen" az ügyfélszolgálatra, ahol a kismillió suttyót kivárását követően az ügyintéző simán elzavar olyan piszlicsáré dolog miatt, amit mondjuk az ügyfélszolgálat egyéb munkatársa elfelejtett előzetesen közölni ...)
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A BLUEMOBIL úgy jó, ahogy van. Egyelőre nem változtatnék rajta, meg kell mondjam, hogy messze a legjobb telekommunikációs szolgáltató az összes között, ezt pedig az általam szerzett kismillió tapasztalatra lapozom, amit a többi "mobil szolgáltatóval" kapcoslatban szereztem az elmúlt évek során.
Mit szeretsz a Telekomban?
Meg vagyok elégedve vele.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Mit szeretsz a Telekomban?
Előfizetéssel viszonylag normális percdíjak.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A hálózat borzasztó gyenge.(26 ezres város)Havi egy-két alkalommal sem net,sem térerő nincs változó időtartamig. Az előfizetésemhez "kedvezményes" készülékárak 2 év hűség aláírásával a bolti kártyafüggetlen telefon áraktól 20-30%-al drágábbak-ami több mint nevetséges. A netes ügyintézés lassú és akadozik. Nagyon drága a mobilnet.
Mit szeretsz a Telekomban?
Stabil a szolgáltatás.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
az áraik. Csak az új ügyfeleknek kedveznek!!!
Mit szeretsz a Telekomban?
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
érthetetlen, hogy három évre visszamenőleg követel tartozást??!! az ügyintéző nem tudott semmiféle felvilágosítást adni, hogy miért van tartozásom! természetesen erről semmiféle számlát nem adnak ki?!