366 vélemény 37 oldalon
oldalak: 1 2 3 4 5 ... 33 34 35 36 37
Mit szeretsz a Telekomban?
Jelenleg nincs más lehetőség.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nem lehet kábeles szolgáltatást rendelni olyan társasházban, ahol több fizető ügyfelük is van, mert szerintük ott nincs kiépített rendszerük…. amellett, hogy ezeket az előfizetőket mind látják a nyilvántartásukban. Azt sem tudják merre vannak arccak, szánalmas….
Mit szeretsz a Telekomban?
Semmit! A szolgáltatás 0 ft nem ér.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Szar az egész! Lassú a net. A tv szolgáltatás akad. Le fagy
Mit szeretsz a Telekomban?
Káblexről váltottam abban a reményben, hogy majd itt megkapom azt a minőséget amit fizetek...Tévedtem...
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Katasztrófa hogy ha valami folytán (vihar, otthoni villanyszerelés) miatt áramkimaradás van, vagy lekapcsolom az áramot, hiába kapcsolom vissza nem jön vissza magától az internet és a tv, hanem újra kell párosítani az okoswifit, ehhez minden alkalommal kb. 15-20 kell és lépésről lépésre ugyanazokat a hülyeségeket végigcsinálni... Ezt a mai modern világban rettenetesen elavultnak tartom... Automatikusnak kellene lennie az egésznek... Ez így ebben a formában nagyon körülményes és kényelmetlen....
Mit szeretsz a Telekomban?
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Vicc hogy ha valami gond van megnézik és megcsinálják (kurvára rá se bagóznak de azt mondják megcsinálták) kihívsz egy "szakembert" aki a pofádba tolja hogy a te készülékeid mentek tönkre, mind a 7 egyszerre, de "megcsinalj" aztán jó is...egy 5 órára és kezdődik elölröl, én már szinte biztos vagyok hogy ezek valamit buherálnak ha nagyobb net csomagod van, korlátozzák vagy valami de ez valami gecinagy átverés/vakítás, 100%-os packet lossal "nem látnak semmilyen problémát", szerintem mindenkit az utcáról szednek be dolgozni a telekomnál
Mit szeretsz a Telekomban?
Sajnos nincs más, ha lenne más internet már rég felmondtam volna.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A ügyfélszolgálat katasztrófa. Vanda nem ért magyarul, ügyintézőhöz jutni fél óra. A szolgáltatással folyamatosan probléma van. A minőség botrányos. Ügyfélbaráttá kellene tenni a kapcsolatot. A szolgáltatások színvonalát javítani. Minőségi egységeket használni. A honlapjukon nincs felmondási lehetőség, az ügyfélszolgálaton keresztül ami idegölő.
Mit szeretsz a Telekomban?
Semmit
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Szarházi cég
Mit szeretsz a Telekomban?
Egy fasszopó büdös tolvaj banda
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nem kéne csítelni. Buzik
Mit szeretsz a Telekomban?
Semmit, csak nincs más opció.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Mindenen. Közel két hete képtelenek elhárítani a hibát. Dekóder katasztrófa. Rugalmatlan, dilettáns társaság. A hibajavításuk csak kísérletezés. A dekódert nem sikerült kicserélni 72 óra alatt, majd újbóli bejelentés után közlik, hogy 72 óra. Ha jelzed, hogy két hete nem működik a szolgáltatás a nem olcsó árért, “kedvesen” felajánlják a korlátlan mobilnetet. Ja, nincs telekomos mobilod? Akkor nincs kompenzáció. “Korrekt” társaság. Ha lenne nálunk más, használható alternatíva, már rég megszüntetném.
Mit szeretsz a Telekomban?
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nem kell olyan birkákat oda ültetni, akik nem tudják mit csinálnak. Ezért 35 év után megszűntettem minden kapcsolatot a szolgáltatóval. A számom volt 06305633249 sajnáltam!
Mit szeretsz a Telekomban?
Semmit .. Számla előtt 2napig van csak normális internet. Mint a mesében .Se előtt se utána .Hol volt hol nem volt.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A felfogáson....Senki sem a garantált legkisebb internetre fizet elő .Megértem adódhatnak problémák de állandóan.